Πέμπτη, 15 Αυγούστου 2013

ΠΩΣ ΘΑ ΧΑΣΩ ΚΙΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙΝΑΩ;


Είναι μαρτύριο και απασχολεί όλους εκείνους και εκείνες που θέλουν να χάσουν τα περιττά τους κιλά χωρίς να πεινούν. Γίνεται άραγε να χάσουμε κιλά χωρίς να πεινάσουμε; Κι όμως γίνεται! Τούτο το κείμενο δεν είναι κάτι που βρήκαμε σε ένα περιοδικό και απλά το αντιγράφουμε για να έχουμε κάτι να πούμε, αλλά είναι ένα κείμενο γραμμένο από προσωπική εμπειρία.

Τρώμε και χάνουμε!



Βέβαια μην πιστέψετε ότι θα χάσετε κιλά καταναλώνοντας σουβλάκια, πίτσες, κοψίδια και τούρτες. Σαφώς θα χρειαστούν κάποιες αναπροσαρμογές. Θα χρειαστεί ένα μικρό πρόγραμμα. Θα σας πω τί έκανα εγώ και έχασα 5 κιλά σε ένα μήνα χωρίς να πεινάω, το τονίζω αυτό.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά.

Είναι πολύ βασικό να έχεις κάποιες συγκεκριμένες ώρες στις οποίες καταναλώνεις κάποια πράγματα, όπως:

Πρωινό μέχρι τις 09.30 το αργότερο,
Μεσημεριανό φαγητό μέχρι τις 14.00 το αργότερο,
Βραδινό έως τις 18.00 το αργότερο.
Συμπληρωματικό βραδινό μέχρι τις 20.00 το αργότερο.

Έννοια σου σε καταλαβαίνω απόλυτα. Ξέρω ότι κι εσύ όπως εγώ τις πιο βραδινές και τις πιο απαγορευμένες ώρες ''λυσσάμε'' για φαγητό για το λόγο αυτό κάτι πρέπει να ''χτυπήσουμε'' και στις 8 το βράδυ. Αλλά, μέχρι εκεί!


Πάμε τώρα σε κάτι άλλο πολύ βασικό. Τί πρέπει να καταναλώνουμε ώστε να αρχίσει η ζυγαριά, να μας συμπεριφέρεται πιο φιλικά. Μοιράστε τα μέσα στην εβδομάδα όπως εσείς θέλετε.

2 φορές την εβδομάδα κρέας. (π.χ. Πέμπτη και Κυριακή)
3 φορές την εβδομάδα ψάρι (π.χ. Δευτέρα, τρίτη και Σάββατο)
2 φορές την εβδομάδα όσπρια ή ζαρζαβατικά. (π.χ. Τετάρτη και Παρασκευή)

Και όλα αυτά από μία μερίδα φυσικά, στα όσπρια επιτρέπεται και δεύτερο πιάτο.

Ναι, μα είπαμε ότι δεν θέλουμε να πεινάσουμε. Μην ανησυχείς για αυτό. Δίπλα από το φαγητό σου θα έχεις μια συνοδευτική σαλάτα και μπόλικο νερό. Αυτά θα σε βοηθήσουν πολύ, ειδικά το νερό (αν και οι διατροφολόγοι δεν συμφωνούν αμέσως μετά το φαγητό να πίνουμε νερό). Πολλοί φίλοι μετά το φαγητό αγαπούν να καταναλώνουν γλυκό. Βγάλε από τη σκέψη σου τις τούρτες τα παγωτά και τις σοκολάτες. Αυτά πρέπει να τα αντικαταστήσεις με γλυκίσματα λιγότερων θερμίδων, όπως με γλυκά φρούτα, γιαουρτάκια φρούτων με λίγα λιπαρά, κρέμα μήλο που βοηθά στο αδυνάτισμα όπως και ο ανανάς είναι μεγάλος σύμμαχος στο αδυνάτισμα καθώς και άλλες λύσεις που θα βρεις μόνος σου. Πάντως να ξέρεις ότι έχεις να δώσεις μια μεγάλη μάχη με τις θερμίδες.

Το ψωμί ''κομμένο''! Όχι σε φέτες, δεν εννοώ αυτό, εννοώ ότι για εσένα το χωριάτικο ψωμί αποτελεί πλέον παρελθόν, από εδώ και στο εξής θα καταναλώνουμε μαύρο ψωμί – αυτό με τα σπόρια κατά προτίμηση . Εγώ το χρησιμοποιώ για βραδινό με φυτικό βούτυρο (λίγα λιπαρά), μαρμελάδα και τσάι στις 18.00 η ώρα. Ναι, ξέχασα να σου τονίσω ότι όταν λέμε βραδινό, δεν εννοούμε μεσημεριανό. Στις 18:00 η ώρα κΆνουμε πως τρώμε. Ουσιαστικά κοροϊδεύουμε το στομάχι και τον εγκέφαλο.
Και στις 20.00 μια καλή φρουτοσαλάτα ή ακόμη καλύτερα ένα δυο φρούτα. 

Πρέπει να αντικαταστήσεις κάποιες τροφές όπως:

Αντί για μακαρόνια – να καταναλώνεις ρύζι (μία κούπα ρύζι είναι υπέρ αρκετό).
Αντί για σουβλάκια στις 21.00 – μαύρο ψωμί με μαρμελάδα στις 18.00 και φρούτα στις 20.00.

ΑΣΚΗΣΗ

Αν τελικά πάρεις τις αποφάσεις σου να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες να ξέρεις ότι η προσπάθειά σου θα έχει ακόμη μεγαλύτερα αποτελέσματα αν μέσα σε όλα αυτά προσθέσεις και κάποιες ασκήσεις. Δεν χρειάζονται υπερβολές.

Εγώ για παράδειγμα κάνω τρία διαφορετικά προγράμματα μέσα στην εβδομάδα έτσι για να μην γίνει και βαρετό, όπως:

Μία ώρα ποδήλατο ή,
45 λεπτά κολύμβηση ή,
Μία ώρα περπάτημα ή,
20 λεπτά ασκήσεις στο σπίτι.
Γυμναστήριο δεν σας το προτείνω και ας με συγχωρέσουν τα στούντιο αδυνατίσματος. Από το να τρέχω πάνω σε ένα διάδρομο προτιμώ να κάνω ποδήλατο σε ένα άλσος.

Πως θα καταλάβεις ότι όσα κάνεις έχουν όντως αποτέλεσμα;
Το βράδυ, όταν θα πέφτεις για υπνάκο, θα ακούς την κοιλιά σου να παίζει διάφορες ''μουσικές''. Αν αυτό σου συμβεί τότε σημαίνει πως τα κάνεις όλα σωστά, αν όχι, τότε μάλλον κάτι δεν κάνεις σωστά ή ότι πρέπει να παρατηρήσεις τί σου πέφτει βαρύ στο στομάχι. Ο κάθε οργανισμός λειτουργεί και λίγο διαφορετικά. Η ουσία είναι ότι το στο κρεβάτι σου το βράδυ πρέπει να αισθάνεσαι ελαφρύς στο στομάχι. Αν πεινάς και λίγο - Ακόμη καλύτερα!

23.10.2013

Εδώ μοιράζομαι μαζί σας δυο φωτογραφίες τις οποίες τράβηξα την ίδια ημέρα.
Αριστερά (Ιούνιος 2013), είναι ο μήνας που ξεκίνησα την παραπάνω διατροφή.
Το κόκκινο πουκάμισο τον Ιούνιο του 2013, ήταν εφαρμοστό επάνω μου
και μάλλον χρειαζόμουν κι ένα νούμερο παραπάνω. Σήμερα όπως φαίνεται
και στη φωτογραφία, το πουκάμισο αυτό μοιάζει λες και ανήκει σε κάποιον άλλον.
Δεξιά Οκτώβριος του 2013 έχοντας 11 κιλά λιγότερα νομίζω ότι η διαφορά είναι
τουλάχιστον εμφανής.

Συμπέρασμα: Η παραπάνω διατροφή λειτουργεί!!! 
χωρίς γυμναστήριο, χωρίς πείνα, χωρίς άγχος. Το μόνο που χρειάζεται είναι
απόφαση και υπομονή. Και σημειώσέ το αυτό - δεν πρόκειται για δίαιτα
αλλά για διατροφή!
Τώρα εσύ αποφασίζεις.

Κάνοντας όλα τα παραπάνω την πρώτη εβδομάδα ίσως νιώσεις λίγο άβολα, αλλά θα δεις κι εσύ ότι τελικά είναι θέμα συνήθειας. Από την πρώτη εβδομάδα θα αρχίσεις κιόλας να βλέπεις διαφορά στο σώμα σου και στη διάθεσή σου. Η διάθεσή σου θα πάρει τα απάνω της πίστεψέ με. Σου μιλάει ένας πρώην πολύ δυνατός κρεατοφαγάς που κατανάλωνε κρέας μεσημέρι και βράδυ. Θα αποκτήσεις ενέργεια και όρεξη για ζωή. Θα φορέσεις ξανά τα αγαπημένα σου ρούχα! Θα χαίρεσαι να ψωνίσεις ρούχα, θα βλέπεις πως εφαρμόζουν επάνω σου και δεν θα το πιστεύεις πως είσαι εσύ.
Θα γεμίσει η ζωή σου ΟΞΥΓΟΝΟ!!!

Υ.Γ. Μακριά από τα τηγανιτά! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: