Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Ναύπλιο / Δερβενάκια / Κεφαλάρι - Ι.Ν.Ζωοδόχου Πηγής στο Άργος και η άγνωστη Αρχαιότερη Πυραμίδα - Μονοήμερη Εκδρομή!

Πολυπόθητος προορισμός το Ναύπλιο. Μια πόλη γεμάτη ιστορία και ομορφιά. Σε κάθε δρόμο σε κάθε στενό, έχει κάτι να δεις, κάτι να σε εντυπωσιάσει και να θαυμάσεις. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τούτο το φωτογραφικό αφιέρωμα. Πετύχαμε μια ηλιόλουστη ημέρα λες και ήταν Άνοιξη, μας χαρίστηκε ο καιρός στη μονοήμερη κι έτσι βγάλαμε πολλές φωτογραφίες.

Και αυτή την εκδρομή ανέλαβε και διοργάνωσε ο αγαπημένος μας πλέον Σύλλογος Συνταξιούχων του Δήμου Αθηναίων. Ξεκινήσαμε από το κέντρο της Αθήνας το Σάββατο 05.12.2015, στις 08.10 π.μ.

Στον Ισθμό της Κορίνθου πραγματοποιήσαμε την πρώτη μας καθιερωμένη στάση για καφεδάκι. Εγώ προτιμώ να πίνω τον καφέ μου μέσα στο λεωφορείο κατά την ώρα του ταξιδιού. Θεωρώ πως είναι πιο απολαυστικό να είναι ακόμα πρωί, να ταξιδεύεις και να πίνεις το καφεδάκι σου.

Φωτογραφία από τη διώρυγα του Ισθμού της Κορίνθου.

Το καθιερωμένο αναμνηστικό περιοδικό που φτιάχνει στο κομπιούτερ του και μοιράζει σε όλους εμάς ο κ.Σπύρος με φωτογραφίες και γεμάτο πληροφορίες, σχετικά με τις πόλεις που πρόκειται να επισκεφτούμε σε κάθε μας εκδρομή. Τον ευχαριστούμε πολύ!!!

Αυτή η εκδρομή έκρυβε εκπλήξεις! Καθώς ταξιδεύαμε με προορισμό το Ναύπλιο, ο οδηγός του λεωφορείου (ο Αποστόλης), είχε μια πρόταση. Μιας και περνάμε από εκεί, να πάμε να δούμε από κοντά το άγαλμα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη στα Δερβενάκια. Αυτό κι αν ήταν έκπληξη!!!

ΔΕΡΒΕΝΑΚΙΑ

Ο ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

Στις 4 πλευρές της στήλης βρίσκονται γραμμένες
οι μεγάλες του μάχες!!!

Εδώ η αγαπημένη μου ομάδα, το αγαπημένο μου γκρουπ
σε μια αναμνηστική φωτογραφία!

Ν Α Υ Π Λ Ι Ο

ΣΤΟ ΠΑΛΑΜΗΔΙ

Μετά την ευχάριστη έκπληξη στα Δερβενάκια, συνεχίσαμε το ταξίδι μας για τον προγραμματισμένο μας προορισμό - το Ναύπλιο. Κάποιοι από το πούλμαν θέλησαν να κατέβουν στο κέντρο της πόλης του Ναυπλίου, οι υπόλοιποι συνεχίσαμε για το Παλαμήδι, εκεί ψηλά στο κάστρο, γνωστό και για τη φυλακή του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη.

Ακολουθούν εικόνες από το εσωτερικό του κάστρου.

Το Μπούρτζι.
Φωτογραφία από το Παλαμήδι.

Πανοραμική!

Πηγαίνοντας προς το κελί που φυλάκισαν
τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη.

Φωτογραφίζοντας την είσοδο της φυλακής.

Το εκκλησάκι του Αγίου Αντρέα μέσα στο Κάστρο.
Βρίσκεται αμέσως πιο κάτω από το κελί
του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη.

Πυρομαχικά μιας άλλης εποχής.

Το τουριστικό τρενάκι.
Είπαμε να πάμε μια βόλτα για μια σύντομη
ξενάγηση μέσα στο Ναύπλιο.

Τα σκαλιά που οδηγούν στο Παλαμήδι.
Λέγεται ότι είναι 999 σκαλιά.

Τουριστικά ποδήλατα.

Απέναντι το Μπούρτζι!

Το ρολόι και η ιστορία του
Το ρολόι τοποθετήθηκε στην Ακροναυπλία την εποχή του Όθωνα, επί της δημαρχίας του ιατρού Επαμεινώνδα Κωτσονόπουλου (1866-1878 και 1883-1890). Ήρθε από την Βαυαρία με δωρεά του Λουδοβίκου του Α΄, πατέρα του Όθωνα. Την περίοδο της κατοχής, οι Γερμανοί είχαν αποφασίσει να το ανατινάξουν, γιατί εμπόδιζε ένα πυροβόλο. Οι αντιδράσεις των Ελλήνων ήταν έντονες. Οι τότε άρχοντες της πόλης, ο δήμαρχος Νίκος Γιαννόπουλος, ο γραμματέας Εμμανουήλ Τερζάκης, ο νομάρχης Γεωργιάδης, ο καθηγητής Β. Τόγιας, είχαν καταφέρει να αναβάλλουν την καταστροφή του για ένα μήνα. Δυστυχώς, στις 3 Μαΐου του 1944, ανατινάχτηκε. Το ρολόι λειτούργησε ξανά στις 14 Σεπτεμβρίου του 1949 στις 5 το απόγευμα. Η τουριστική επιτροπή της πόλης φρόντισε για την ανακατασκευή του, χρησιμοποιώντας τον μηχανισμό του ρολογιού, ο οποίος είχε σωθεί και φυλασσόταν στο δημαρχείο του Ναυπλίου.
Πηγή: discovernafplio.gr

Κεντρικός δρόμος στην παραλιακή!
Ο σιδηροδρομικός σταθμός του Ναυπλίου.

Ι.Ν.ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ
Κεφαλάρι – Άργος

Άλλη μια έκπληξη μας περίμενε εδώ!
Ο Σύλλογος είχε κλείσει τραπέζι σε ένα μεγάλο εστιατόριο στο Κεφαλάρι. Εκεί δίπλα υπάρχει ο Ναός της Ζωοδόχου Πηγής. Καθώς πηγαίναμε προς το Ναό, πιστεύαμε ότι πρόκειται για έναν ακόμα Ναό όπως τόσοι άλλοι, μέχρι τη στιγμή που ανεβήκαμε τα σκαλιά και προχωρήσαμε προς τα μέσα και αντικρίσαμε μια εκκλησία χτισμένη μέσα σε ένα σπήλαιο!

Μνημείο.

Η πανέμορφη εικόνα της Παναγίας μας
στην είσοδο του Ναού της Ζωοδόχου Πηγής!

Η είσοδος στο σπήλαιο.

Το σπήλαιο υπάρχει στο σημείο κάποιες χιλιάδες χρόνια. Το 1600 μ.Χ βρέθηκε μέσα σε αυτό μια εικόνα της Παναγίας και από τότε χρησιμοποιήθηκε ως εκκλησία.

Ο χώρος μέσα στο σπήλαιο διατηρείται πολύ καθαρός και καλά συντηρημένος. Δύσβατα για τους επισκέπτες περάσματα έχουν στρωθεί με τσιμέντο και έτσι η πρόσβαση είναι πιο εύκολη. Η είσοδος είναι ελεύθερη για τον επισκέπτη και δεν χρησιμοποιείται από κανέναν για εμπορικούς σκοπούς. Στο Ναό που είναι ακριβώς δίπλα χτισμένος από το σπήλαιο, οι νεωκόροι είναι πολύ ευγενικοί και φιλόξενοι. Μας προσέφεραν εντελώς δωρεάν φωτογραφίες και βιβλιαράκια με το ιστορικό του Ναού και μας επέτρεψαν να βγάλουμε όσες φωτογραφίες επιθυμούσαμε.

Η εικόνα που βρέθηκε μέσα στο σπήλαιο το 1600 μ.Χ

Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ

Μια ακόμα μεγάλη έκπληξη μας περίμενε για την οποία δεν έχουμε δικές μας φωτογραφίες γιατί δεν μπορέσαμε να επισκεφτούμε το σημείο, γι΄αυτό χρησιμοποιούμε φωτογραφικό υλικό από το διαδίκτυο.

Η άγνωστη και αρχαιότερη πυραμίδα ακόμα και από τις Πυραμίδες της Αιγύπτου!

Λίγο πριν αποχωρήσουμε από το Ναό της Ζωοδόχου Πηγής, πρόλαβα και άκουσα μια συζήτηση που άνοιξε κάποιος από το γκρουπ μας με τους νεωκόρους του Ναού. Μιλούσαν για μια αρχαία πυραμίδα που βρίσκεται περίπου σε δυο χιλιόμετρα απόσταση από το σημείο που βρισκόμασταν. ''Αν έχετε χρόνο να πάτε, πηγαίνετε'' μας είπε, ''αξίζει τον κόπο, θα δείτε εκεί μια πυραμίδα αρχαιότερη και από τις Πυραμίδες της Αιγύπτου''. Εντυπωσιάστηκα! Την άλλη μέρα άνοιξα τον υπολογιστή και έψαξα να μάθω αν ισχύει αυτό που άκουσα. Και όντως το διαδίκτυο είναι γεμάτο με πληροφορίες σχετικά με την αρχαιότερη Πυραμίδα στο Άργος.

Για ποιο λόγο όμως λίγοι είναι αυτοί που γνωρίζουν για τη συγκεκριμένη Πυραμίδα στο Άργος;

Οι απαντήσεις στο Βίντεο που ακολουθεί.

Εντύπωση επίσης προκαλεί το γεγονός ότι, ξένοι τουρίστες, γνωρίζουν για την ύπαρξη της Πυραμίδας!!!