Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ


Μεγάλωσα ακούγοντας ραδιόφωνο. Πολύ ραδιόφωνο. Απ'το πρωί ως το βραδύ, όταν ήμουν στο σπίτι. Στο Λύκειο άκουγα ράδιο και τη νύχτα. 
Πέρασαν τα χρόνια και μια μέρα έκανα μια σκέψη. Πως θα ήθελα εγώ να ήταν μια εκπομπή στο ράδιο. Έγραψα κείμενα και έκανα τις μουσικές επιλογές. Είχα τόσο ευχαριστηθεί αυτή τη διαδικασία. 

Ύστερα, “τυχαία” κάποιοι φίλοι μου πρότειναν να φτιάξω ένα “πιλότο”, όπως λέγεται το ραδιοφωνικό δείγμα, με τα κείμενα και τα τραγούδια. Το έφτιαξα. Η μητέρα μου άκουσε μια αγγελία σε κάποιο μικρό ραδιοφωνικό σταθμό που υπήρχε εκείνη την εποχή και σημείωσε το τηλέφωνο.. Μου είπε “Θες να τους πας αυτό που έχεις φτιάξει;” Και πήγα. Τόσο απλά και φυσικά μπήκε το ραδιόφωνο στη ζωή μου.. όπως το νερό στ'αυλάκι.. 

Στην πρώτη εκπομπή κόντεψε να σπάσει η καρδιά μου.. Μου ήταν αδύνατο να εννοήσω ότι όταν άναβε το κόκκινο φωτάκι “on air” υπήρχαν άνθρωποι που με άκουγαν.. Ώσπου άρχισαν τα τηλέφωνα.. Και η επικοινωνία με τους ακροατές μου.. Τον αγάπησα αυτόν τον κόσμο.. Νομίζω πως αγάπησα όλο τον κόσμο μέσα από τα κύματα των Fm.. 
 “Μουσικές υποσχέσεις”, “Η μουσική ακτή των Fm”, “Στην ακρόπολη των Fm” και τελευταία το “Καραβάκι στο Αιγαίο”.
Σε μια περίεργη και δύσκολη περίοδο της ζωής μου έφυγα από το ραδιόφωνο.. έβαλα άνω τελεία. 

Από τότε όποτε μου δινόταν η ευκαιρία έφτιαχνα “πιλότους”, έγραφα και πάλι κείμενα, σχεδίαζα ραδιόφωνα μελλοντικά και ό,τι κι αν έκανα πάντα γύριζα σε εκείνη τη δική μου μουσική ακτή στα Fm...
Ένα από αυτά τα πιλοτικά σχέδια είναι και το ακόλουθο. 

Καλή σας ακρόαση...



Δεν υπάρχουν σχόλια: