Κυριακή 29 Ιουλίου 2018

Η Ρίκα έγινε Άγγελος κι έφυγε ψηλά στον ουρανό.


 Αγαπητοί φίλοι των Μπάτζι (Budgerigar), σας κάνουμε γνωστό ότι η Ρίκα μας, χθες Σάββατο 28 Ιουλίου 2018 το μεσημέρι άφησε την τελευταία της πνοή ύστερα από αρκετά προβλήματα υγείας που είχε εδώ και ένα περίπου χρόνο. Ήταν ένα πολύ δυναμικό παπαγαλάκι γεμάτο διάθεση για ζωή αλλά δυστυχώς δεν στάθηκε τυχερή στα θέματα υγείας της. Δεν θα ήθελα να επεκταθώ σε λεπτομέρειες σας ευχαριστώ όλους εσάς που αγαπάτε αυτά τα αξιαγάπητα μικρά πλασματάκια και που παρακολουθούσατε τις δράσεις της μέσα από τα άρθρα που αναρτούσαμε κατά καιρούς. Τον Αύγουστο θα έκλεινε τα 4 έτη ζωής.

Ο Ρίκος ήδη έχει καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά, είναι άκεφος και δεν κελαηδά, για το λόγο αυτό τον έχω συνεχώς κοντά μου, δίπλα μου στον ίδιο χώρο που κινούμαι κι εγώ και σήμερα ύστερα από αρκετή προσπάθεια μιλώντας του συνέχεια τον άκουσα κάποια στιγμή να κελαηδάει.

Επειδή δεν θέλω να μου πάθει κάτι κακό και ο Ρίκος μου, σκέφτομαι σύντομα να του φέρω μια καινούρια παρέα.

Όσο για τη Ρίκα, δεν ξέρω τι λέει η θρησκεία για την τύχη των ζώων σε σχέση με τη μεταθανάτια ζωή, ελπίζω κάποτε να τη συναντήσω εκεί ψηλά όταν θα έχουμε πάρει όλοι μας μια άλλη μορφή ζωής και είμαι σίγουρος αν τελικά γίνει μια τέτοια συνάντηση, ότι η Ρίκα ως φτερωτό πλάσμα που έζησε εδώ στη γη, στον ουρανό θα είναι ένας πανέμορφος Άγγελος!


Δεν υπάρχουν σχόλια: